Gymmet!

Idag ska vi släpa oss iväg till SATS. Fyfan va lata vi vart på sista tiden.. Nu är det dags att ta tag i problemet! Känns inte som en bra dag men det måste göras innan mamma spricker av ilska ;P haha. Hon vill verkligen att marcus ska träna så jag måste ställa upp.. Ända till Maj då han får gå själv.. Även om jag säkert kommer fortsätta gå med honom då.. =)

Imorgon blire till att gå upp tidigt och klippa mormor och morfar.. Har ca en timme på mig att fixa båda men det borde gå bra för jag vet ju precis hur dom vill ha det och så får man köra mer på klippa och mindre prata haha :P


Kommentarer
Postat av: Sverremathilde

Very useful information. Thank you!

2011-10-28 @ 07:37:56
URL: http://sverremathilde.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0