Helgen

Helgen har gått så himla fort! Imorgon är det måndag och sista veckan på praktiken börjar. Känns skönt faktiskt. Fast att jag trivs så himla bra så ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan och få slappna av lite och förhoppningsvis bli massor med piggare. Imorgon följer saxen med till praktiken och jag ska frisera lite. =) ska också bli roligt.

Igår var det kalasdag för oss. Enzo penzo plutt fyllde 1 år! Så vi var där tillsammans med typ 40 andra och fikade och firade. Efter det åkte vi och åt och sen åkte vi till tumba och hade överraskningsfest för Rikard =) Så kul. Hans min när han öppnade ytterdörren och det stog 22 pers i hallen var oslagbar! Haha. Vi var hemma igen vid Halv tre på natten tror jag och då var vi helt döda.

Idag ligger jag död på soffan och mår piss illa, känns som att jag ska spy vilken sekund som helst men jag hoppas verkligen att det går över. Dricker Loka och hoppas på att det hjälper. Det har gjort det förr så håll tummarna för mig. Jag vill INTE spy. Nu ska jag kolla på nyaste avsnittet av the big bang theory. Bilder från igår kommer men kameran ligger kvar i bilen så jag måste hämta upp den först.



Jag testar presenten från oss ;) hahaha. Matte verkar inte tycka att jag är as duktig.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0