Lördag

Idag har jag inte haft mycket för mig egentligen.. Vart på sea och handlat hundmat och en vattenskål till lastbilen. Den är supersmart och man kan inte skvätta ur vatten ur den =) Cool! Och sen har jag varit på middag i Tyresö och firat kusin Johanna som fyllt år. Super trevligt var det, och sköööönt att det inte alls var mycket folk! I vanliga fall har jag ju ap stor släkt men nu var det typ ingen som kunde komma =P Det var skönt faktiskt då kunde man prata mer med alla utan massa stojj. Enzo muppade sig dock massa.. Så fort (min mamma) hans mormor släppte honom eller gick ur rummet så rasade hela hans värd och det kom krokodiltårar! :P haha Inte ens morfar eller mackan dög.. Men men han vänjer sig nog snart.. När han blir lite större. Nu ska jag kolla lite film med älkopälsko sen tvätta fejset och sooooova =) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0