Sova?

Igår hade jag sovmorgon och hade praktik mellan 13-20 vilket resulterade i att jag självklart inte kunde somna som planerat direkt när jag kom hem vilket sen ledde till att jag försov mig i morse.. Jag vaknade en timme senare än jag hade tänkt gå upp och kom 30 minuter försent till praktiken. Men det gick ingen nöd på dom för det var två st på intro idag =) Fatta att efter imorgon har jag bara en vecka kvar av praktiken! Vart tog tiden vägen?? Nästa vecka kommer ju gå super duper fort!! Jag kommer verkligen sakna det där stället när jag slutar! =) Underbara kollegor och boende! Underbart ställe! Måndag den 14 mars ska jag iväg på arbetsintervju också! Då måste ni allihopa hålla alla tummar och tår för mig för jag vill verkligen ha det här jobbet!! Mer info kommer när jag varit där. Nu ska jag kolla lite på nätet i typ tip minuter och sen ska jag sooooova!! =) Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0