Tyresö Brevik

Idag tog jag mig ut till fina Mia för att fixa naglar och titta på hur hon bor. Super fint var det. Jag flyttar lätt dit i sommar och ligger och solar och badar med henne hela dagarna =) Jag sa det också så nu är hon förberedd ;) hehe MEN det tog fucking 1 timme och 45 minuter att åka dit kommunalt!! Shit och skulle man råka missa en buss får man snällt vänta i en timme på nästa. Men i sommar när det är varmt så är det ju lungt. Sen kom madde dit och fixade sina naglar också och för henne tog det nog närmare tre timmar att komma ut!! Det är verkligen landet!! Mitt i skogen.. och ändå är det ju tyresö.. Men men.. Sen när vi skulle skynda till bussen för att åka hem så halkade jag!! Första gången den här vintern!! Som ändå nästan är över. Skrapade upp händerna och knäna men byxorna överlevde iallafall! Madde fick fiska upp mig från backen.. Sen var det bara att fortsätta skyna, annars hade vi behövt vänta två timmar på nästa! Aaa det är typ min dag i stora drag.. Gick hemmifrån halv elva och kom hem sju på kvällen.. Matte var lite olycklig när hans hemmafru var på rymmen när han kom hem och ingen lagade någon middag ;) haha Nu är jag död. Så jag spelar in Desperate housewifes och couger town och hoppar isäng. NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0