Yey!!

Igår var jag riktigt duktig och gjorde klart hela första uppgiften i psykologin. Dem tre som är kvar tror jag kommer bli ganska enkla, men den första tog mig hela gårdagen. Med lite hjälp från pypy. (eller massa) Idag gjorde jag dessutom min sista dag på praktiken! Fatta att det gått fyra veckor redan!! Helt sjukt egentligen.. Men skönt att tiden flyter på. Jag vill ha sommar nu! Sommar, värme och sol. När jag kom hem tog jag en powernap, eller skulle ha gjort men det blev två timmar.. Nu är jag dock tröttare än innan.. Menmen. Hoppas på smarrig utemiddag. Måste bara rycka upp mig lite först.. =)

Glöm inte skaffa gratis spotify premium här ---> http://www.gratispremium.com/?ref=804920 <---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0