Åh jag är levande död!

Onsdag idag och jag har nu gått upp kl 05.00 tre dagar i rad!
Jag är sååå trött! Orkar ingenting alls när jag går upp så tidigt.
Men jag har iallafall bytt handledare på praktiken och den har blivit så mycket roligare nu med en handledare som faktiskt handleder och pratar med mig. Jag har lärt mig lite rutiner och kan ta egna initsiativ. Sjukt skönt istället för att bara känna sig ivägen hela tiden. Så imorgon är sista dagen den här veckan och sen är det bara en veckas praktik kvar! Såå skönt men vart fan tog tiden vägen? Känns som det var igår jag skulle ut på praktik för första dagen på OP.. Skönt att ha det klart och skönt att tiden ruller på i rask takt! Jag längtar så till Juni/Juli, då allt blir mycket lugnare och man kan slappna av och bara vara och njuta av sommaren.

Om en vecka tänkte jag släppa min bomb här.
De flesta vet redan så då tänkte jag ofentliggöra det på riktigt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0