Hej alla glada!

Jag är sjukt dålig på att uppdatera jag vet :P
Just nu är det mycket med allt och jag hinner knappt med att prata i telefon med dom jag älskar! Då är det illa.. Tur att jag har mannen här hemma för skulle jag inte ha det skulle han nog lämna mig för att jag är så dålig på att höra av mig :P haha. Men det kommer bättre tider! Så fort praktiken är över så kommer allt återgå till det normala. Nu är det ju så att alla dagar jag är någolunda ledig är helt fullproppade också! Såå illa men rätt skönt på nått sätt så tiden går lite fortare.

Angående praktiken, jag tycker att det är svin kul, intressant och fascinerande att titta på operation men helt ärligt så har jag nu varit där snart två veckor och jag börjar undra om detta kommer ge mig någonting.. Känns mest som att jag sitter av tiden för att jag måste få sjukvårdskursen gjord nu och inte i höst och då var det ju detta som fanns.. Vi har på OP ingen som hellst omvårdnad av patienten och egentligen är det ju det jag ska "träna" på.. Men men det är bara att pina ut och hoppas att tiden springer iväg av bara farten..

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera då jag är så dålig på att höra av mig till alla. Men nu ska jag fixa lite med städning tvätt och MAT! Och så måste jag ta och ringa pypy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0