Måndag

Äntligen! Bara tre dagar praktik kvar!!
Om en vecka kommer jag vara människa igen! Idag var jag helt dööööd sov fem timmar inatt och sen upp och hoppa och åka till praktiken kl 5 på morgonen är jag inte människa.. Efter praktiken var det bara och åka hem för att vända i dörren och åka upp till åsen och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår och när jag kom hem igen slängde jag mig in i duschen på en gång eftersom jag känner på mig att jag inte kommer orka duscha kl nio ikväll som jag brukar. Nu väntar jag på min man för att se vad vi ska äta till middag. Jag är hungrig och trött..

På praktiken idag så opererade "vi" bort en elakartad tumör från en tjej som fyllt 30 för en månad sen. Usch det hugger lite extra i hjärtat när det är så unga människor.. Hon kan knappt börjat leva livet som hon vill och så fick hon den där jäveln. Den var stor som satan och satt fram vilket betyder att hon förmodligen aldrig kommer att bli som hon var innan. Det är ju där vår personlighet sitter.. =( Fy.

Jaja nu ska jag föna håret och dra på mig min pyjamas =) Imorgon ska jag upp fem igen! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0