Min söta!

Måste dela med mig av världens sötaste lilla tjej =)



Världens sötaste!!
Och igår när jag var inne på skolans plattform såg jag ett meddelande från min lärare och jag fick MVG i betyg i sjukvård!! YEY!! Jag är så glad, och så stolt över mig själv! Nu har jag MVG i de flesta kurserna, dock inte alla.. Men i de flesta. Och sjukvård är ju verkligen en av de viktigaste kurserna så det känns sjukt bra! =) Duktiga jag!

Nu håller jag på och städar lite för vid fem kommer Mia och Lina hit och ska klippa sig.

Och det är nått sjukt som hänt med mitt öga! I torsdags så svullnade ögonlocket upp och ögat började rinna. Bara det vänstra. Och i fredags när jag vaknade var det så kläggigt att jag knappt kunde öppna ögat.. Då trodde jag att jag hade fått ögoninflammation. Men då brukar väll inte ögat svullna upp? Och så gjorde ögonlocket ont när jag rörde det.. Och jag var ju tvungen att gnugga bort allt klet som kom.. Aja. I söndags iallafall så vart ögonlocket rött. Skummt tänkte jag och igår hade jag en blåtira! haha helt sjukt.. Jag fattar inte vad det var som hände men nu är det iallafall bättre men jag har ju fortfarande ett blåmärke på ögonlocket.. Om det inte var för att blåmärket ser ut som det gör skulle man kunnat tro att jag vart i slagsmål! :P haha Här har ni en bild så ni får se mitt blåmärke. :P



Helt sjukt.. Undra vad det var.. Men nu är det iallafall bättre.
Och nu ska jag fortsätta städa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0