Onsdag

Nu är klockan så mycket men jag kan inte sova..
Idag har min bror fyllt år. 15 år.. !!
Inte helt okej faktiskt.. Jag känner mig gammal..
Vi var och käkade middag på jensens bofhus hela familjen. Så mysigt.
Jag blir bara så himmla mätt nu förtiden. Det tar stopp och sen känns det som man kommer spricka lite sakta men säkert.. Tänk då hur det kommer kännas om ca 3-3½ månad.. Bläää vill inte ens tänka på det. Vill inte heller tänka på hur mycket jag kommer vilja ha ut bebis då.. Nu vill jag redan ha ut henne, dock vill jag ju såklart att hon ska vara färdigvärpt innan hon anländer så hon ska ju såklart stanna där inne så länge som möjligt. Men man längtar och är nyfiken och tiden går sååååå sakta.. :P haha Imorgon går jag in i vecka 20.. (eller idag kl är ju över tolv.. :P) så nu är det bara en vecka kvar sen är jag halvvägs!! Jippi!! Det längtar jag efter, sen längtar jag efter att känna sparkar och så längtar jag efter den 11 juli då ska vi på 2D/3D/4D ultraljud!! :D Yey!

Nu ska jag krypa ner ren i en ren säng =) Mysigt!
Här är en bild på min fina bror.
Dock är han såå snygg nu när jag rakat av honom håret.
Han ser ut som en riktig rockstar nu!! OMG alla 14isar lär dö för honom i sommar ;)



Han & hans älskade dragster.. Undra om killen tänker på mycket annat? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0