13 dagar

Natten till idag så gjorde jag det förbjudna.
Jag gav henne nappen. Då fick jag sova mellan kanske typ tre och sex.
När hon sen vaknade för mat lagom till att matte och kyra åkte och jobbade så fick hon ligga kvar i våran säng och jag fick sova igen till nio. Jag var fortfarandesupertrött när det var dags att gå upp men vi var klara när mamma kom för att hämta oss för att åka till vårdcentralen.
Det var en ledsen tjej som väntade i väntrummet med mormor  så det var skönt att det gick fort.

Sköterskan gjorde rent såret och bytte förband.
Nu ska jag tillbaka på fredag och kolla igen.
När jag kom tillbaka till väntrummet hade prinsessan precis somnat.

På eftermiddagen kom trygg hansa hit och nu är hela familjen försäkrad.
Känns så otroligt skönt att ha det gjort!!
Gud förbjude att nått skulle hända.

Snart är det dags att krypa ner i sängen och hoppas på att få sova
imorgon blir en tidig dag. Klovkan 8:40 ska vi infinna oss på huddinge sjukhus för att göra hörseltest på prinsessan :) Efter det ska vi skriva på faderskapet :)

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0