30 Dagar!

Imorgon blir våran prinsessa 1 månad!
Vart tog den månaden vägen?

Idag var vi på BVC och hon är nu 58 cm och väger 5 kg!!
Våran stora tjej! Men så blir det när man väger 4,5 när man föds!!
Känns så bra att hon går upp som hon ska för det betyder ju att min amning räcker fint :)

Min infektion i snittet håller på att läka också.
Igår var jag på vårdcentralen och nu behöver jag bara gå dit två gånger i veckan :)

Annars har jag hängt väldigt mycket med min mamma den här veckan.
Hon har varit förkyld och det har vi med så vi har vart sjuka tillsammans.
Sen var vi och shoppade lite i sickla och jag köpte ny vinterjacka, handskar, halsduk, vinterskor och leggings. Den här gången vart det en röd vinterjacka. Har aldrig haft det förr.. Hoppas jag trivs för den är fin :)

Sen har jag ammat offentligt (under en tunn scarf) för första gången.
Och jag har åkt kommunalt ensam med skrutt för första gången.
Det känns som att jag landat lite, men det är fortfarande sjukt svårt att fatta att hon är våran.



Jag har förresten hunnit gå ner hela 15 kg sen hon föddes. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0