Snutt 12 dagar

Fick inte sova så mycket inatt så det slutade med att jag la snuttan brevid mig.
då fick jag några timmars sömn.
Jag som absolut aldrig skulle.. ;P haha.. Sömnen är värd mer..

Igår tog jag en dusch och bytte förband på såret. FY FAN va äckligt det var!!
Sårvätskan var inte mysig kan jag lova!!
Men dom sa att det skulle söla mindre efter två dagar så jag hoppas att det börjar vända nu.
Imorgon ska jag tillbaka till vårdcentralen och kolla upp det igen
Då är det 5te dagen på penecilin.
Efter vårdcentralen ska trygg hansa komma hit och försäkra snutt :)
Såååå super duper bra. Jag ska också skaffa en försäkring på samma gång.

Annars mår vi bra här hemma.
Är super sega och gör inte många knop..
Känns som att jag mäst bara ammar och gosar bebis.
Hinner inte ens läsa mina favvo bloggar!!
Allt har lixom förlorat sin prioritet nu med en plutt här hemma.

Idag kommer snutts faster Madde hem från England och ska få träffa prinsessan för första gången :)
Och vi har saknat henne massor :) Så ikväll blir ingen tidig kväll eftersom hon landar kl 23..
Snutt har ju ingen dygnsrytm så för henne spelar det ingen roll.. :)



I morbrors famn bländad av kameran!


Kommentarer
Postat av: Elin

Japp jag har ju två hundar. Första dagen var dom jätte stressade och ville vara lite för på hela tiden. Men dom anpassade sig fortare än jag trodde och nu är det som om Jessie alltid funnits här.



Ibland vill dom pussa henne lite väl mycket så man får säga till dom. Men är stolt över mina hundar som är så duktiga med henne. =)



kram

2011-11-08 @ 00:03:08
URL: http://fenomen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0