*

Till att börja med.. Stackars Baggarna!
Inte lätt att vara livesänd på bästa sändningstid men massor av tittare!!
Hahaha men det var lite kul.. Fan va han skämdes.
För mig spelade det faktiskt inte riktigt så stor roll vem av roshana eller denice som åkte..
Jag hejjade inte på nån av dom..

Nu ska jag nog kolla lite på serier eller nått.
Ska försöka komma isäng lite tidigare än vanligt också..
men fan va länge jag sov idag så vi får se om det går :P

Dammsugaren fick iallafall se ljuset idag..
Men jag drog inte fram den förens vid sju tiden!
Jag som tänkte fixa det direkt efter frukosten..
Men så ör det nu när jag är så tjock.. Allt är jobbigt och allt tar tid.
Den vanliga promenaden med kyra tar nu ca dubbla tiden mot vad det brukar ta..
Idag väntade vi ut regnet innan vi vandrade iväg..
Dock får hon ändå ha regnställ.. Annars är hon super blöt när hon kommer in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0