Fredag!

Nu är det helg igen..
Men med vilket jävla skit väder!
Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med en stor kopp te och kyra tätt intill mig.
Jag har precis kollat på 4 stjärnors middag som jag spelade in igår..
Och fy vad jag längtar tills nästa vecka!!
Då är det ett galet kul gäng som ska laga mat!

Nu ska jag snart dra på mig ett par strumpor och hämta min kompis dammsugaren i skåpet..
Sen ska jag torka damm. Det behövs verkligen!
Hela veckan har ju gått åt till skola och skolarbete så nu är det verkligen dammigt här hemma.

Igår var första gången jag märkte att magen var sne
Hon måste legat på ena sidan väldigt speciellt..
Aldig sett att magen sätt ut så förut.. haha



Dålig mörk bild som är tagen med mobilen men man ser väll att magen är sne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0