Lördag 22/10

Beräknad förlossning till idag..
Dock tror jag verkligen inte att hon där inne har en aning om att det är idag hon ska komma ut..
Och alla säger ju att det är hon som bestämmer..


Igår var jag på apoteket och storhandlade allt som jag kunde komma på att vi kanske kommer behöva!
Nu är verkligen allt klart!! Finns inget som jag behöver köpa!
Så himmla skönt! Så nu får hon gärna komma på att hon vill ut :P
Kvinnan i kassan på apoteket sa "OJ!! oj då!!" när jag la upp alla mina varor på disken..
Dom verkade inte så vana vid att folk storhandlar där.. :P

Sen kom det ju med en del till hem som jag inte hade tänkt löpa från början men som jag tänkte att det är väll lika bra :P Typ så man är förberedd på vintern och sådär.. :P



Så nu är medisinskåpet uppfyllt!
Men ingen bebis har kommit..
får ta och epilera benen och se om nått händer :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0