Måndag!

Jag hade ju tänkt städa idag..
Men det jag tänkte städa vart inte riktigt gjort.. Eller aa inte allt iallafall.
Jag har bäddat rent i sängen och fixat disk och lite i köket.
börjat tvätta lakanen också.

Imorgon ska jag försöka fixa klart gipsmagen och tvätta klart lakanen.
Skulle behöva torka damm och dammsuga också.
Får se när det blir av..

Är super sugen på att hämta hem vagnen och korgen nu också :P haha
Åååh det är inte många dagar kvar nu!!
Jag längtar såå tills vi får träffa henne för första gången! :)



Skrutts nya vintermössa, inköpt på underBARA BARN mässan :)



Och min nya vintermössa :) Också inköpt på underBARA BARN mässan :D

5 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0