Måndag

Nu är vi inne i graviditetsvecka 41..
och jag har gått två dagar över tiden.
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle behöva gå över..
Jag trodde att det kanske va lite genetiskt eller hoppades kanske på det..
Och min mamma fick tidigare med första och min syster behövde inte heller gå över tiden..
Men men där fick jag.. Kommer säkert få gå två vekor till..
Imorgon ska vi till Barnmorskan så vi får se då vad hon säger och vad som händer sen..
Tror att det borde bli ett tillväxt ultraljud på huddinge för att se hur mycket vatten det finns kvar.
Om jag inte hinner föda innan dess..

Natten har förövrigt vart hemsk.
Speciellt morgonen..
Natten var svår då jag har så sjukt ont i foten och så fort jag skulle byta sida så tog jag ju såklart hjälp av den onda foten.. Dock så vaknar jag ju ändå varje gång jag måste vända mig.
Och att ta mig till toan var outhärdligt! Så varje gång jag var tvungen så tog det tre gånger så lång tid att ta sig dit och tillbaka.. och jag ville typ gråta av smärtan!
Ont som satan och på morgonen kom halsbrännan också!
Fy fan va jag är trött på det här nu!

Kom ut nu bebis!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0