Måndag

Hej kompisar!
Idag har jag varit i skolan!
Därav den dåliga uppdateringen..
Kom hem vid fem och matte straxt därefter. Då satte han igång och lagade mat!! :D
Det händer inte varje dag ska ni veta!! Snarare kanske 1 gång i halvåret.
Ja som han gör det spontant utan att man ber honom alltså..
När han lagar mat annars så blir det mc donalds eller pyttipanna :P haha

Sen slängde jag ihop en kladdkaka som står i ugnen nu :)
Den är klar typ kvart i åtta.
Imorgon ska jag sätta fart med sista uppgiften
hoppas jag lyckas bli klar med den också..
Skulle vara sååå skönt..

Igår åt vi middag med mamma, pappa, farmor och lillebrorsan :)
Massa mys och sen åkte vi hem till mamma och fikade och kollade på
gustafsson x3 :) Så sjukt skönt program!! Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0