Onsdag

Nedräkningen har börjat!
Idag är det 10 dagar kvar till Beräknad förlossning.
Och idag fick jag en ny tid till barnmorskan som vi hoppas på att slippa gå till
Eftersom det är efter BF. Vår nya tid är den 25/10.
BF är ju som bekant den 22/10.
Tänk att det på lördag bara är en vecka kvar!!
Ååh va jag hoppas att vi slipper gå över tiden!!
Det här är inte skönt och mysigt längre.. :P

Hur som helst så är det ända jag har att "se fram emot" innan förlossningen underbara barnmässan
och den ska jag besöka på fredag.. Så vi får väll hoppas att det sätter igång efter det..
Risken kanske finns eftersom jag kommer gå en himmla massa där..
Vi får se helt enkelt. Imorgon ska jag städa :)

Titta va jag kan nu ;)



Tjockiiiis :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0