Onsdag

Idag har förmiddagen spenderats i skolan.
Fy fan va trött jag var!! Helt sjukt! :P
Men jag har iallafall vart på varenda lektion den här sista kursen :)
Och det känns mega bra måste jag säga!
Och nyss skickade jag in den tredje och sista uppgiften till läraren!!
Trotts att jag har ända tills på måndag på mig! ;) haha
Jag brukar ju alltid vara ute i sista sekund men nu är jag klar!! :D
Känns så sjukt! Tänk att jag pluggat i 1½ år!!
Tänk att jag kan söka jobb som undersköterska nu!

Och jag måste även skryta med att jag lykats få bra betyg också!
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte lyckades prestera bättre i de ämnen jag bara fick G i..
Men jag måste ändå på nått sätt vara nöjd i det stora hela.. Jag har aldrig fått såhär bra betyg förr..
Jag har fått:
2st G
2st VG
och
7st MVG
Fatta va bra ändå!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv kväll!
Imorgon ska jag på skolavslutning ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0