Söndag!

Ingen bloggning den här helgen..
Ingen bebis heller.. :P
Vi gör oss redo för en ny vecka med beräknad förlossning!
Nu är det inte många dagar alls kvar :D Hoppas bara hon behagar att komma den här veckan..
Jag är så himmla redo! Allt är klart..
Vi har allt! Finns ingenting som måste fixas..
Självklart en del som skulle kunna fixas men inget som måste :P haha

I fredags var jag och Jeanette på underBARA BARN mässan
vi sammlade på oss lite gratisgrejer och shoppade lite.
Efter att Nett badat i cola som ett barn spilde ut över henne så kände vi oss ganska klara :P
Resten av kvällen spenderades i huddinge med hämtmat och IDOL mys :)

Igår åkte jag iväg på roadtrip med min mamma, mormor och morfar till Borlänge
Vi hälsade på syrran, Enzo och Rikard. Deras nya hus var superfint!
Och det var så skönt att träffas.
Nästa gång vi ses är jag förhoppningsvis smalare och med bebis på utsidan :)
När vi var tillbaka i stockholm vart det middag med mamma, pappa och marcus.
För matte hade redan ätit..

Idag har vi inte gjort många knop här hemma!
Det har vart en riktig slappsöndag!
Vi låg i sängen nästan hela dagen och kollade på film och bara mös!
Vid sextiden kom vi på att vi skulle handla så vi begav oss till coop
pantade alla flaskor (skönt!) och fyllde upp kyl och frys!
Nu har vi mat för hela nästa vecka och lite till..
Dock missade vi att köpa nått som faktiskt gick fort att laga och klockan var så mycket när vi var klara så det vart en donken middag idag.. :P

Nu ska jag bege mig in mot sängen igen.
Men imorgon kommer det bilder!!



Bara 6 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0