Sweet!!

Förmiddagen har spenderats i skolan!
Det var ju avslutning och super trevligt att träffa alla gammla klasskompisar som jag inte träffat sen i maj när jag läste med dom sist.. Eftersom jag läst fortare än dom.. Vi fick suuuuper god smörgåstårta och cider :)
Sen fick vi var sin ros och kram av lärarna :) Riktigt trevligt!
Sen satt vi och snackade ett tag innan det var dags för dom andra att ha lektion och jag åkte hem.
Då var det superspöregn ute!! Tur att jag tor regnjackan på mig när jag åkte..
Dock så kan jag ju inte stänga den hahaha så ett paraply hade nog funkat bättre :P

Ikväll blir det middag med mina underbara älskade "in law's"
tror att det bara är dom och vi.. Men vi får se! :)
Matte sa också att det skulle bli på mitt favvo ställe??
Hoppas :)



Vart lite halvblöt på vissa ställen ;D haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0