Tisdag!

En underbar dag är slut!
Dagen började jag med frukost framför nyaste gossip avsnittet.
Sen åkte jag till barnmorskan.
Allt såg jätte bra ut!
Jag hade super bra järnvärde, så nu behöver jag inte äta järntabletterna längre..
Hjärtljuden låg på ca 140.. Blodsockter på 6 nånting..
Så allt var super bra.. :) Nu får hon gärna komma :P

Sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning
sen bar det av in till stan och Pontus By The Sea med mamma :)
Där var det skaldjursafton och vi åt supergott!
Jag bjöd mamma eftersom hon fyllt år och jag inte kom på nått annat att köpa till henne :P
Men det var massa uppskattat!
Och det är ju inte så ofta vi spenderar en hel kväll tillsammans bara hon och jag
Super trevligt var det och nu är jag nyligen hemkommen
eller aa för en timme sen.. Jag har gjort mig iordning för sängen :P

Så nu ska jag krypa ner och hoppas på att somna fort eftersom jag vart igång så mycket idag..
Det är ju sjukt svårt att sova med den här super magen.. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0