Tisdag 18/10

Redan mitten på oktober!
Eller tillockmed mer än mitten kanske..
Det slog mig nu när jag skrev datumet i rubriken..
Kollade nyss på nyaste gossip avsnittet.
ÅH va jag längtar tills nästa vecka :P

Dock har jag väll inte fått mycket gjort än så länge..
VARFÖR måste man va så seg??
Eller är det enbart graviditeten som gör det?
Jag kan lixom inte tänka mig det..
Jag har iallafall tvättat alla lakan nu..
Så nu ska dom bara torka innan dom kan vikas in i skåpet..
Funderar på om jag ska gå in och göra klart gipsmagen så jag får det gjort och kan hänga upp den.
Det stör mig enormt att den bara ligger på köksbordet och är ivägen..

Men först:



MYS!! medans det stormar och regnar ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0