Tisdag 25/10 Natt

Nu har jag startat upp min dator här.
Ligger inlagd på K49 på Huddinge sjukhus.
Det är precis brevid förlossningen.
Anledningen till att dom la in mig är att bebis ligger i säte och minskade fosterrörelser.
Den doktorn som kollat på mig hittills har planerat att det imorgon ska ske ett vändningsförsök och igångsättning eller ett eventuellt snitt om hon inte går att vända på. Men imorgon kommer en ny läkare så vi får hoppas att han säger samma sak. Jag vill verkligen ha en bebis på utsidan när jag åker hem härifrån..

Annars händer det inte mycket. Skrutt där inne är jätte slö och rör sig dåligt.
Dock är hjärtljuden jättebra så jag är inte speciellt orolig.
Matte åkte hem för att sova för han va så nervös att han höll på att skita på sig ;)
haha men han kommer tillbaka imorgon innan ronden börjar.
Mamma har vart här i några timmar nu på kvällen och det var superskönt!!
(lite skönare än matte faktiskt eftersom hon är så lugn ;P)

Nu ska jag försöka sova lite eftersom jag inte riktigt vet när dom väcker mig imorgon..
Ronden börjar 9 men kan ju dra ut på tiden.. Så vi får se.. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0