Torsdag

Här sitter jag med blekning på utväxten..
Kände att jag var tvungen..
Håret är i kasst skick och jag såg bedrövlig ut..
Svettas så mycket nu för tiden att håret alltid är fett..
Tänk att en liten bebis kan göra en så varm!!

Jag har lyckats hänga upp gipsmagen nu också!
Och så har jag dammsugit ett varv till idag..
Eftersom jag inte kan lägga mig på mage och dammsuga under hela sängen så hade det självklart blåst fram en liten tuss idag så då var det bara att försöka sig på att dammsuga där under igen idag..
Tror inte det gick bättre än igår men men ..
Snaaaart kommer jag kunna ligga på mage igen :P

Så nu är det väll bara dammtorkningen kvar egentligen..
Undra varför jag skuter upp just det hela tiden?

Efter att jag sköljt ur blekningen så blir det långprommis med kyra igen.
Jag hoppas verkligen att promenaderna sätter igång mig snart..
Men nu till den perfekta blandningen ;)



Latte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0