Torsdag

Sover fortfarande kasst på nätterna..
Somnar fram åt morgonen vid typ 5..
Känns ju bra.. Eller inte..
Imorgon bör jag iallafall somna tidigt! Om jag inte får värkar :P
För jag ska gå upp vid nio och gå på underbara barn mässan!
Hoppas på att det blir grymt! Och att allt inte är slut när jag kommer en timme efter dom öppnat ;P haha

Idag har jag dammsugit och tvättat kläder.
Kvar är det att torka damm..
Dessutom ska jag fortsätta packa lite i BB väskan.
Jag packade ner lite idag men en del finns kvar..
Tvätten från idag måste torka bara :)

Idag är det 9 dagar kvar tills hon är beräknad!
Jag kan knappt bärga mig! :P



Här är gipsmagen!
Men den är inte helt klar än..

(det här är mitt inlägg nr 400! Coolt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0