tv night

Fast jag kollat på alla bra program ikväll så har jag faktiskt också dammsugit
både golven och soffan! Och så har jag satt igång att tvätta soffkuddarna..
Dock när jag plockade bort alla kuddar så tyckte jag att soffan vart
"snygg och stilren" kanske för att man vant sig med massa soffkuddar nu och vill ha lite omväxling..
Jag ska nog kolla runt lite efter nya kuddfodral.. Då blir ju soffan lätt lite roligare..

Imorgon ska jag ta och torka damm!
Överallt!
Det ska bli skinande!

Sen är det bara jag själv som måste bli skinande ;)
haha
Funderar på att ta en nattlig promenad utan kyra..
 Förut när vi var på långprommis så kändes det faktiskt som att bebisen sjönk lite..
vi får se..



Sötaste lillkillen i lördags!
Saknar honom såå mycket!!
Mosters lilla hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0