Äntligen Måndag :)

Jag älskar måndagar!
Och torsdagar, och söndagar haha
för det är dom dagarna jag känner att tiden går :P

Idag har vi vart hos barnmorskan.
Mitt järnvärde var super bra
magen växer som den ska och hjärtljuden var starka och fina :)
Så skönt att hon mår bra där inne.
Dock var hon fortfarande "rörlig" så det är väll ett tag kvar tills hon kommer ut.
Hoppas hon fixerat sig till nästa gång.. För jag tycker hon kan komma efter den 5 oktober :P

På onsdag börjar ju skolan YEY!!
Sista kursen sen är jag klar :)

Och idag är det 40 dagar tills beräknad förlossning :)



Här är mina nya fina supermysiga tofflor som jag kommer bo i, i vinter!
Och kyra tyckte också dom va fina :)

(Kyra som precis gått in i höglöpet.. ojojoj om någon har PMS så är det hon haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0