Blä för matte

Just nu ligger jag i sängen med datorn.
Matte har åkt iväg en sväng med Hasse, när dom kommer tillbaka har dom med sig maaaat!!
Ska bli mumsigt.
Vi har dock INTE rensat förrådet än.. :/ Lite bitter är jag måste jag erkänna..
Men matte åkte ju som sagt och besiktiade bilen imorse och kom sen inte hem igen förens vid typ ett?
Och då hade han jätte ont i huvet så vi la oss i sängen och glodde lite på min dator.
Sen kom Hasse över och ja.. Vi drack kaffe och där är vi nu..
Jag har dock vikt in all tvätt i garderoben och städat ur mitt sängbord.
Sen har jag torkat av köksbordet och diskat av fruktskålen så nu är det bara vardagsrummet kvar.
Undra om vi hinner ta förrådet ikväll eller om vi ska ta det imorgon..
Vi får se helt enkelt.

Idag har jag också ringt och bokat mammas födelsedagspresent!
Hon fyller om en vecka men är inte hemma då och det är så jäkla svårt att köpa nått bra till en som inte behöver nått! Så jag hoppas hon blir glad för detta :P Men det tror jag.
Tänkte iallafall berätta för henne vad vi ska göra på hennes födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0