BTW

Jag är väl medveten om att bloggen ser hemsk ut!
Och det är mitt fel..
Jag borde ha sparat headern och bakgrunden på min dator..
Men nej det gjorde inte sarah..
Och de bilderna låg på en blogg som jag nu raderat!
Smart va!! Idiot som jag är..
Iallafall så har jag nu frågat om Elin har bilderna sparade eftersom det var hon som fixade designen åt mig.. Så nu får vi hålla tummar och tår att de finns kvar på hennes dator.
Annars måste vi göra om och göra nytt.. Iallafall headern..
Bläääää Hoppas det löser dig snart så bloggen slipper vara så naken!



Jag försöker just nu läsa igenom artiklarna om döden..
Har lyckats ta mig igenom en!
Blääää typ 14 kvar.. Aja bara å fortsätta!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0