Choklad

Jag har aldrig någonsin vart mycket för choklad
Jag klarar väll att äta en rad på en marabou
jag kan äta typ kexchoklad och annat som inte bara är choklad men väljer heldre surt godis..
Men nu, nu har jag verkligen fått en grej för choklad!
Jag är sugen på choklad hela tiden! Helt sjukt!
Jag har tillochmed hört att choklad inte är så bra när man är gravid..
Men jag kan inte hålla mig..
Undra varför choklad inte är bra om man är gravid?
Jag måste googla det så jag inte gör nått dumt..

Annars har jag idag städat lite här hemma
dammsugit och fixat med disk och så.
Till middag ska jag göra kyckling lasagnette
Inte ofta jag bestämmer middag så här tidigt ;P haha



Min nya lifesaver!
Hoppas att den kommer fortsätta att hjälpa såhär bra som den gjort!
Jag köpte den i tisdags tog en i tisdags och en igår.
Det tog ca 1 timme innan den började verka i tisdags men jag har inte haft någon halsbränna sen dess!!
Om halsbrännan inte kommer tillbaka av denna så kommer jag ta en om dagen fram tills jag föder! :)
Om man får det detvillsäga.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0