Dumma mig

Idag har vi fått vårt köksgolv fixat!! YEY!!
Så nu kan jag bona det i veckan..
Måste bara se till att göra det när ingen verkligen måste gå på det på ett tag..
Jag har tjatat om det där golvet i minst ett halvår så det känns verkligen bra att det är lagat nu! :)

Dock så skulle ju jag städa men det har jag inte kommit igång med än.. :P
Så jag kanske ska sparka mig själv i röven och börja så jag hinner med nått..
Jag hade tänkt dammsuga, bädda rent och torka lite damm.
Nett ska ju sova över eftersom matte och uffe ska på kryssning med RR.
Så imorgon ska Nett hjälpa mig med lite städning :)
Skönt. Känns som jag vill ha så mycket gjort innan oktober så imorgon får vi förhoppningsvis en del gjort :)

ikväll ska vi gå på bio :)
Vi ska se horrible bosses!
Ska bli kul.



Får se om jag hinner med nån mer update idag.
Annars hörs vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0