*

Åh jag vill bara lägga mig på golvet och gråta som ett barn!
Jag vet att jag är sjukt löjlig! Men jag har jätte svårt att acceptera att nått jag gillar massor går sönder.
Och idag tappade jag min digitalkamera i golvet. Byebye sa den. :(
Nu måste jag köpa en ny.. Och den jag har finns inte längre...
Vi har ju en systemkamera som jag kan använda så länge och sen så har ju matte också en digitalkamera så egentligen är det ju löjligt att jag "bölar" för en sån sak..
Jag har ju dessutom fört över alla bilder från kameran så jag förlorar ju ingenting..
Och kameran är säkert 5-6 år gammal.. Men ändå!!
Stackars min kamera!! Och stackars mig!! :(
Nu blir bilderna såhär..



:'(
Farväl älskade Sony cyber-shot DSC-W150!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0