*

Imorgon är det fredag och då fyller min älskade mamma år!
Men hon har dragit till Tierp för säsongens sista dragracing tävling
Så hon får firas senare.. Kanske en fika på lördag eller söndag?

Hur som helst så ska jag iallafall förbi där imorgon för att kolla till katterna :)
Kyra lär ju bli nöjd och det lär ta mig ganska lång tid att promenera dit :P

Det vart inget bak för mig ikväll. Mäst för att vi stog och snackade så länge med mulle så inget hade hunnit bli klart innan IDOL så då sket jag i det. Åt två rader marabou mjölkchoklad Orient istället.
Den var faktiskt jätte god! Dock vet jag faktiskt inte om det är mina graviditetscravings som talar eftersom jag i normala fall inte ens äter choklad och nu går det inte ens en dag utan liiite choklad..
Jag tror jag äter två rader om dagen asså åtta "rutor" haha.
Efter den här lilla skrutten kommit ut så är det sockerförbud på sarah i MINST tre månader!!
Då är det vatten, mat och frukt som gäller!!
Förutom julafton och nyår dåra :P haha



Såhär trött var jag när jag skulle bege mig mot Mama Mia :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0