Enzo Elias

Va hände?
När gick tiden såhär fort?
Jag minns det fortfarande som igår när mamma ringde och sa att Malin var påväg till BB med värkar.
Att jag stog i omklädningsrummet på ICA och skulle jobba ett av mina vanliga stängningspass.
Det var en torsdag och jag berättade ivrigt för Linnea som stog brevid och bytte om att jag SNAAART skulle bli moster! Så nervös och glad och förväntansfull!!
 
Och snart är det min tur..
Men om tiden ska fortsätta i det här tempot så kommer dom ju snart vara 15!
Kan vi typ sätta på slowmotion efter att jag fött??



pang boooom sa det bara



Snälla lilla pojke ta det lungt!
Det är mycket roligare att vara barn än vuxen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0