Fobi?

Något jag verkligen hatar är kryp och insekter
Värst av det slaget som är snabba som satan, typ spindlar.
Sen kommer dom som flyger.
Jag vet inte varför men dessa jävla nattfjärillar dras tydligen mot mig..
Fast att jag bara har haft fönstren öppna på dagen så hade en jävel lyckats ta sig in igår.

Och nu till saken! Jag är sjukt stolt över mig själv!
Jag jagade den med hårsprays flaskan i högsta hugg
när jag hade fått ner den på golvet så slängde jag papper på den och slog ihjäl den
med en foppa toffel :) Utan att skrika eller väcka nån!!
Jag är ju grym!
Nu är det väll säkert hårspray i taket i hallen och vardagsrummet..
Meeeen den jäveln dog! :D haha



Där är den jäveln!
Och det är den 4de den här "sommaren"!!
Fan va jag hatar dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0