Fredag

Bara så ni vet så var det två bra avsnitt av The big bang theory.. :P
Nu funderar jag på om jag ska börja dammsuga eller vänta tills efter middagen..
Matte skulle hjälpa Suss att hämta sin bil i tyresö så det lär ju inte ta jätte lång tid innan han är tillbaka och vi ska äta.. Så jag väntar nog :P
Matte ska sen spendera kvällen i hölö med att tona rutor så då tänkte jag fortsätta städa.
I brist på annat och sen i förberedande syfte.. Imorgon ska vi rensa förrådet och nästa vecka ska jag verkligen plugga och om jag ska kunna plugga måste det vara så rent att jag inte kan skjuta upp mitt pluggande för att jag kan städa istället.. :P Jag är nämligen grym på att städa när jag ska plugga..

Kanske ska epilera benen också..?
Vi får se vad jag hinner med :P
Nyss var jag ute och promenerade med kyra i det underbara höstvädret!
Och fick syn på dessa.. För att vara giftiga så är dom ju extremt fina faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0