Fredag

Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!

Just nu sitter jag i soffan men skolarbetet i högsta hugg, tvn är på i bakgrunden (inte bra)
Och tvättmaskinen går på högvarv med lakanen.
Idag är det fredag och dags att bädda rent. :P
Snart är jag hur som helst klar med den andra inlämningsuppgiften och då har jag bara en kvar!!
Sista inlämningsdag är 10/10 så det känns bra! :)
Annars brukar jag alltid vara ute i sista sekund med allt..
Men det är klart efter det här är jag ju färdig så det är klart att jag ska lära mig att va ute i god tid nu ;)

Hursomhelst så ska jag nu återgå till skoluppgiften och blåbärssoppan :)
Ha en toppen fredag! Och missa inte IDOL ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0