Fyfan!

Natten var fruktansvärd!
Jag tror jag sov i fem minutersintervaller..
Gick nog upp och kissade ca 6 gånger.
Tog halsbränna medicin 2 gånger
och kl halv åtta imorse var jag uppe och spydde
efter det så lyckades jag somna och sov i några timmar.
Nä fy fan det var den värsta natten hittills!!
Klarar inte fler nätter som denna!!

När jag gick upp så gjorde jag en kopp grönt te och satte mig framför nyaste Gossip avsnittet.
Hade förväntat mig fyverkerier.. Och visst var det bra men kanske inte såå som jag förväntat mig :P
Aja vi får se vad som händer nästa vecka :)
Och nästa vecka är det premiärvecka på 5an också!
Då kommer kvällarna spenderas framför tvn :P

Nu ska jag försöka fylla i lite av mattes ansökan till försäkringskassan om tillfällig föräldrapenning.
Skulle ju vara bra att ha den klar så man bara kan fylla i skrutts personnr när hon kommit ut och sen skicka den på en gång.. Dom är ju lixom inte så snabba där så man vet ju aldrig när han får pengarna..

Imorgon ska jag göra ytterligare ett försök att få tag på stadsdelsförvaltningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0