Gäspa

Jag ligger i soffan och gäspar!
Jag kan inte sluta!! Blää.
Har precis sätt two and a half men säsong 9 första avsnittet.
Det är alltså det första med Ashton Kutcher!
Jag har väll inte slaviskt följt two and a half men på det sättet men eftersom det går hela kvällarna på både 3an och 6an så kan man ju lixom inte undgå att se det då och då..
Så jag var jäkligt nyfiken måste jag säga..
Och många är ju jäkligt skeptiska eftersom Charlie Sheen har varit hela serien innan..
Men jag måste säga att jag tycker att det verkar lovande..
Ashton spelar ju inte samma roll som Charlie.. Ja vi får väll se hur det går..
Men jag tror det blir bra. Och knarkar man och super som charlie sheen har gjort så förtjänar man att bli av med jobbet! Så mycket är säkert!

Nu håller jag på att leta rätt på de två första avsnitten av säsong 5 på THE BIG BANG THEORY
Dom gick natten till idag i USA :)
Och det mina vänner är en serie som jag följer väldigt noga!
Och de avsnitten har jag nog sett tre ggr allihopa!
Jag fullkomligt älskar nördarna! :)

På tisdag kan jag se på nya avsnittet av Gossip Girl också!
Som jag väntat! Och som jag längtat! haha
Nä nu ska jag göra lite mer te! Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0