God natt!

Ikväll har jag hunnit massor!
Jag har dammsugit och skurat alla golven
och torkat av allt inne i badrum och sovrum!
Nu återstår bara vardagsrum och kök.
Och i köket är det inte så mycket för där torkar jag lite hela tiden.
Det är nog bara köksbordet som bör dammtorkas!
haha va konstigt det låter.. Men vi äter faktiskt aldrig där.

Epilera benen får jag ta en annan dag :P
Imorgon ska vi banne mej rensa förrådet!!
Ska bli toppen! Hoppas vi bär ner en del dit också.
Men matte ska börja dagen med att besiktia bilen.
Håll tummarna för att den går igenom!!
Nä Nu är det dags för bingen! Natti!



Jag bjuder på denna från stockholm crusing
Jag ser jäkligt skeptisk ut.. Undra va jag kollar på :P
Glada gänget lixom :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0