Gode gud..

Jag har nyss slängt i mig en underbart god och lite lyxig frukost
Det vart yoghurt med färsk frukt och solrosfrön i :) Mums.
Mitt val av frukt vart banan, äpple och persika. Gott!

Sen ringde jag till försäkringskassan.
Åh gode gud.. Är dom sanna eller?
Eftersom jag la in min ansökan om föräldrapenning i slutet av juni och fortfarande inte fått nått besked och då är det ju nästa månad som jag vill ha min första utbetalning.. hallååååå!!
Vad fan sysslar dom med?! Klart jag börjar bli nervös!
Ja ne men då sa han jag pratade med nu att han "la in en prioritering på min ansökan nu" så jag ska få ett besked på posten.. Men frågan är ju när.. Jag vill inte vänta hur länge som helst!!
Har jag inte fått ett besked om 14 dagar så ringer jag igen!! Och då vill jag ha svar direkt!
Hur svårt ska det va?! Jag är väll knappast den första som vill ha föräldrapenning?!!

Nu ska jag börja bona golvet i köket och sen ska jag kolla på 'hur många lingon finns det i världen'! :D
Välkommen underbara måndag! Hoppas denna vecka går lika fort som förra :)

Spana in min super goda frukost ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0