Gott folk

Än så länge har jag inte ens fått på mig några seriösa kläder :P
haha men det är okej att va seg ibland ;)
Jag har kollat igenom mattes dator om det finns några bilder som är intressanta..
Han har Bara bilder på bilar.. Och mäst på bilar som han själv ägt..
Jag hittade en bild på mig och en bild på han och kyra hahaha..

Så vad ska jag göra idag då?
Inte den blekaste faktiskt.
Jag har kollat på reprisen av '4 stjärnors middag'
jag har kollat på 'hur många lingon finns det i världen'
Min dator är död..
Kanske ta tag i tvätten igen..
Jag har ju inte så mycket nu.. och disken..
Kanske torka lite damm



Våran gammla BMW, mattes älskling ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0