Hoppa över?

Jag sitter i soffan och kollar på 'vad blir det för mat?' på 4an.
Innan kollade jag på filmen 'hur många lingon finns det i världen'
Den får 4/5 i betyg av mig. Älskar filmen men den var kanske lite kort och så sorglig!
Jag grät massor i "slutet". Dock så tycker jag att den skildrar det underbara med dessa funktionsnedsatta människor som det finns så mycket fördommar mot.
Jag har sån stor respekt och kärlek mot dessa underbara människor och det är så synd att deras ibland närmsta inte ens förstår deras bästa. Därför tycker jag att alla ska se filmen.
Lite som med 'i rymden finns inga känslor' Fast den får typ 100/5 i betyg för att den är så rolig också :P

Hur som helst är det i princip vad jag gjort idag.
Jag sov så grymt länge! Så jag har lixom inte hunnit så mycket mer.
Jag kan nog sova hur länge som helst egentligen om ingen väcker mig eller om ingen behöver gå ut och kissa eller så.. ;) Dock känns det inte så bra att sova bort hela dagen så jag känner verkligen hur den här dagen skulle kunnat hoppats över..
Jag funderar på att bleka utväxten bara för att få nått gjort idag...
Sen ska jag nog ta en rejäl promenad med kyra ikväll innan jag ska gå och lägga mig för att hoppas på att kunna somna innan typ 3.. Ja, vi får se.
Mannen min drog till hölö så jag är ensam säkert hela kvällen..

Jag har hittat vinterskor som jag vill ha men varför ska det finaste vara det dyraste??
Dom med klack är nog bara att glömma och gå vidare för dom kostar närmare 3000 kr..
Det är nog lite att ta i för ett par skor enligt mig..
Men dom andra uggsen kanske får komma hem till mig.. Vi får se.
Jag ska tänka på saken ;) Vad tycker ni?





Båda är av märket Ugg Australia
Jag är käääär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0