Idol!

Jag pausade Idol och sprang iväg till Coop för andra gången idag :P
Skulle hämta ut ett paket och passade på att köpa med mig ett till paket med kakor ;)
Vi var nämligen och storhandlade lite tidigare
Fick med oss MASSOR med mat hem :D Trevligt!
och då hittade jag mina favvo kakor som jag missbrukar på vintrarna!
Ballerina pepparkaka! :D I love it!!
Kanske lite tidigt att börja nu men vafan ju tidigare jag börjar desto fler får jag i mig denna vinter ;)
Hahaha Jag fick iallafall med mig ett paket när vi storhandlade och så när jag kom på att jag missade att hämta ut paketet så jag gick tillbaka till coop. Ja, då var jag tvungen att ta med ett till paket hem.
Plus att jag då såg att dom sålde 50cl festis för 5kr st!
Värsta kapet ju! Jag brukar ju köpa med mig en Vitaminwell till skolan men dom kostar 25 st så 5 är ju bättre.. :)
Så nu sitter jag framför idol med kakor och choklad och myser :)
Hoppas på en bättre natt inatt.. Hmmm

Hoppas ni också har en mysig tisdagkväll :)



Ballerina pepparkaka + Marabou mjölkchoklad med DAIM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0