Im burnin!

Halsbrännan försöker bränna sönder mig innifrån!
Jag lovar och svär! Det är fruktansvärt!
Därför har jag ännu inte hamnat isäng..
Jag kollar på reprisen på 'kaos i båstad' efteråt blir det nog dags för sängen.

Jag fick för mig att slänga ihop en kladdkaka innan idol började så när matte kom hem vart han lycklig.
Han tyckte också att det var "mysigt att det luktade så gott i hela lägenheten" haha.
Sen har jag tagit en långprommis med kyra.
Så hon är nöjd och glad och jag med.
Jag älskar att gå när det är mörkt ute. Lukten av höst blir lite intesivare då.. :P
Imorgon ska jag ta tag i utväxten.
Och kanske kolla på en film. Eller torka damm?



Nu blir det till att tvätta ansiktet..
Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0