Jaaahaa

Att jag är vaken är väll knappast någon chock..
Bebis i magen är också vaken och hon lever rövare just nu.
Känns jätte konstigt att hon ska komma ut snart och jag inte kommer vara gravid längre då.
Jag längtar ju sjukt mycket och hittills har jag ju egentligen haft det lätt.
Det är ju inte förens nu jag börjar tröttna och vill ha ut henne egentligen..
Men det känns ändå konstigt på nått sätt..
Overkligt.
Vi kommer lixom att bli mamma och pappa.
Vi kommer att få en liten bebis.
Och jag kommer inte vara gravid längre.. :S
KNASIGT!

Hahaha

Fy fan vilken konstig känsla jag får när jag reser på mig nu..
Det har kommit de senaste dagarna
Det gör ont men är sjukt svårt att förklara på vilket sätt..
Det gör inte ont i magen utan nedanför magen
och det är när jag ställer mig upp när jag suttit ner.
När jag går och har den där smärtan så går jag nog som att jag skitit på mig :P haha
Jag misstänker att detta är antingen att skrutt sjunker neråt eller att det är någon typ av foglossning..
Hoppas bara att hon sjunker fort och jag slipper ha det såhär i en månad!
Kan knappt resa mig efter en tre timmars lektion i skolan.. :P



En bild på kyra från i vintras!
Mitt lilla trasselsudd!
Fy fan hon ser ut som en helt annan hund med den där vinter frillan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0